Allt går sönder-dagen

Ja det kan man säga. Imorse flög jag upp i sängen med en sån fart som jag aldrig trodde fanns i mig (iaf inte i sovande tillstånd). Molly kom till oss vid 5 och sov alltså med oss. Nån timme senare steg Mattias upp och molly vaknade ett tag efter det (jag sov som en sten). Så hon skulle smyga ur sovrummet som förövrigt var mörkt, men fastnar i lampsladden på min fina lampa som stod i fönstret. KRAAASCH OCH KAAAABOM! Glas överallt och en vettskrämd unge och två vettskrämda föräldrar. Som ni kanske förstår, inte det bästa uppvaknandet...

Sen har min dator lagt av idag. Yeiiij. Juste vår tv la ju av vid jul också så nu har vi en plutt tv på väggen som är väldigt störande när man är van vid en 42 tummare. Mhmm. 

Ja, jag är bitter. Jävligt bitter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0