Att leva i en konstig bubbla

Som ni säkert redan vet så har jag och Mattias separerat just efter nyår, och det känns faktiskt bra. Vi är vänner och molly är prio ett! 
Jag har flyttat till en stor och gammal lägenhet i Boden som jag tapetserat och målat om, så det skulle bli ett trivsamt hem. Efter att ha flyttat in möbler osv så känns det riktigt bra och ganska mysigt! Finns kvar småfix så som hyllor, tavlor och någon enstaka kartong, men det är mitt hem. För första gången i mitt liv bor jag själv. Jag mår bra och jag trivs 😊 
Nu ska jag bara hitta mig ett jobb, och även där har jag börjat se ett ljus.
Jag har sagt flera veckor innan jul att 2015 blir förädlingarnas år, och mina vänner har frågat vad jag menat. Mitt svar var att jag vet inte än, men att det kommer bli fruktansvärt mkt förändringar. Men vet ni vad? Förändring är bra.👌


Osminkad och allmänt obrydd om hur jag ser ut 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0