Vi fortsätter med förändringar

Och jag älskar det! 
Idag har jag suttit hos frissan i 4 timmar, och herre jisses vilken skillnad det blev! Tog det tuffa beslutet att göra mig av med det lila för att ljusa upp det till sommaren. Jag orkar verkligen inte hålla efter den hårfärgen i solljus 😓 men var lugna, till hösten ska det lila tbx igen! 😉 har som sagt aldrig trivas så bra i en färg som i den! 

Frissan gjorde iaf en rensning vilket gjorde att hips vips så var allt det lila borta. Både jag, frisören, och ptja alla andra frisörer på stället vad chokade över hur allt försvann. Vi trodde detta skulle ta ett par gånger 😂 la iaf i mörk i botten för att sedan ljusa upp det mer och mer mot topparna. Känns så sjukt fräscht och är sååå nöjd! 
Sen går träningen fortfarande lika bra så det är så himla roligt! 😊

Sen är det massa annat roligt på g som jag dock behåller för mig själv så länge. Men ack så glad jag är. Allting faller mer och mer på plats och det är så jäääävla skönt! Och vet ni vad jag insett? 
Jag förtjänar det faktiskt! 

Puss på er!


Innan frisör besöket


Efter




Nej jag ser inte klok ut på sista men jag bjuder på den 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0