Ryssbält under påskhelgen

Jepp, där befinner jag och Molly oss just nu och blir tills på måndag. På måndag kommer Mattias och plockar upp Molly och åker till sina föräldrar men jag blir kvar i Kalix och far till mamma ett par dagar :)

Imorrn ska vi på skoterutflykt och det ska bli såååå roligt! Har inte kört skoter på evigheter! Dessutom blir det mollys premiär på skoter så det ska bli väldigt spännande att se vad hon tycker. Förhoppningsvis älskar hon det som sin mor så vi blir två mot en i hushållet som vill ha skoter ;)

Näe, nu ska jag sova så jag orkar med allting som står på schemat imorrn :)
Nu fick ni en liten update iaf, plötsligt händer det!

GLAD PÅSK PÅ ER!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0