Kul!

Ber om ursäkt för min extremt dåliga uppdatering sista tiden men skyller på instagram som jag flitigt använder ;) emniisch heter jag där som sagt om någon vill följa mig där.

Hur som haver händer tusen saker och ingenting på samma gång. Har så mkt i huvud, hjärta och kropp just nu så utlands semestern är vääääldigt efterlängtad! Vart vi åker och exakta datum är fortfarande inte bestämt. Bara på ett ungefär. Jag skiter i vilket egentligen så länge vi åker och att det är varmt och fint!

Förövrigt börjar jag plugga den 1 oktober. Ska bli intressant att se hur det går, är ju ett tag sen man satt i skolbänken ;) ser iaf fram emot det och få in lite mer rutiner i mitt liv igen.

Hmm, ja vad mer? Om mindre än två månader har jag en tvååring här hemma. Helt seriöst, vart faan tar tiden vägen??

Med den frågan avslutar jag detta inlägg och önskar er alla en god natts sömn!
Night night!

You are mommys sunshine <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0