*dammar av*

Ja jag har näst intill glömt bort bloggen, men jag tänkte försöka ta tag i det gen. Tycker det är riktigt roligt att blogga så varför inte? Sen att det är så fruktansvärt kul att gå tillbaka och läsa sen vad man skrivit, ja det gör ju inte saken bättre! :)

Förövrigt händer det massor och ingenting. Molly hon växer som ogräs och babblar numera som att någon skulle ha pantat en 10 i henne, haha. Hon är så duktig!

Annars har hösten dragit fram och det gör mg ingenting, förutom denna vidriga kyla. Jag är verkligen inte skapt för kyla, iaf inte mitt humör ;) idag tänkte jag pallra mig ner på stan. Måste verkligen hitta mig nå vinterskor, mössa och vantar!
Sen vad som händer och sker idag återstår att se, blir iaf fredagsmys. Är iaf gravt sugen på thaimat och godis tills ikväll. *blink blink* älskling ;)



Kommentarer
dinkakailondon

men alltså äntligen!!! som jag har väntat!;)

2012-11-03 @ 21:57:32
URL: http://ohmycarotte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0