Den 23 födelsedagen

Började med att få med mig Rebecca till Lule som sällskap då jag skulle till sjukgymnasten. Han konstaterade att jag har ca två års arbete framför mig med min rygg. Någonting jag egentligen förstått. Helt bra kommer jag heller aldrig bli, men kommer iaf kunna bli bättre :) har hunnit med en liten och väldigt intensiv stadsrunda, mest för att kika runt. En lunch på exotic och så köpte jag två presenter till mig själv haha. Lite ångest men man fyller ju bara år en gång per åt, right?!

Sen har Sandra och Angelica vart förbi med en bukett liljor och en recept bok. Tack kära ni!
Det enda som saknats idag är min fina Mattias som åkte iväg till Sthlm imorse och ska befinna sig där i 10 dagar. Blä!
Näe, nu måste jag sova. Godnatt köra vänner och tusen tack för alla gratulationer, guld värt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0