Sakta men säkert

Återigen har skolan vart både rolig och givande. Finally!! :) återigen fler roliga övningar. Funderar för att köra en kortis i bloggen för att ni ska få testa, men vi får se :)
Efter skolan vart det ett träningspass med lene. Denna dag tränade jag rygg, mage och kondition. Är helt mör i kroppen och det känns underbart! Så skönt att ha kommit igång. Hoppas bara det håller i sig nu :)

Imorrn ska jag mysa massor med familjen för snart åker Mattias till Norge i 10 långa dagar. Blä!!
Ikväll har vi myst lite och ätit gott. Jag fruktsallad och Mattias glass och druckit cola. Jag har jävlart hållt mig från cola hela veckan och det är faktiskt mer imponerande än att jag tränat varje dag denna vecka ;) haha!
Nu se lite serier för att sedan sova. Glad fredag kära vänner :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0