Onsdag

Har haft en rolig och faktiskt givande dag på skolan idag. Vi har börjat med block två (av tre) och ska ny läsa kommunikation. Jäkligt intressant faktiskt :) har gjort lite övningar och så vidare för att testa kroppsspråk, ögonkontakt osv.
Imorrn skulle vi göra fler övningar vilket ska bli kul!

Vart inget gym idag gör Mattias skulle och kolla på hockey. Dock tänkte jag försöka köra lite övningar här hemma som Mattias lärt mig :)
Har iaf vart nyttig till middag och ätit lax, en liiiten potatis och tryck i mig en massa broccoli! Det går bra när man tar det i lugn takt och jag vägrar sätta press på mig själv :)

Nu ska jag goas med mitt lill troll innan hon ska sova :) finaste <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0