Nu fick jag ett "namn" på det

Läkarens uttalande: en ihållande bihåle inflammation och även en påbörjad lunginflammation. 10 dagars penicillin kur på det. Bitter? Näe faktiskt inte det minsta. Äntligen kommer jag kanske bli av med helvetet då penicillin brukar ta bort det mesta rätt snabbt, så snart bör man vara fit for fight igen :)

Har skjutsat Molly till dagis då Mattias inte hade någon möjlighet. Go och glad var hon på morgonen och han få både pussar och kramar. Mammas lillhjärta <3
Min plan för idag är lika som igår. Vila vila vila så kroppen kan återhämta sig :) är för stressad i själen för att vila för det mesta, men nu jäklar! Jag ska bli frisk helt enkelt! :)

Nu ska jag dra täcket över huvvet en sväng, men ha en bra torsdag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0