Melodifestivalen

Näst sista dagen innan Mattias åker iväg i hela 10 dagar. Blä!
Den har iaf spenderats med mys middag och melodifestivalen. Haft det jätte trevligt, synd bara att tiden alltid bara springer iväg. Särskilt när man vill att den går långsamt...

Har förövrigt haft vilodag idag vilket har vart tyngre än att faktiskt träna. Imorrn hoppas jag verkligen att jag hinner på gymmet mellan Mattias matcher. Annars kommer min ångest bli ännu större, haha!
Har förresten letat efter några fina träningskläder men det gick trögt på den fronten. Lr ja, det beror ju på hur man ser på saken. Har hittat jätte många, jätte fina, men jävlar så dyrt det skulle bli! Varför måste allting kosta så jävla mkt pengar för :/ skulle vilja ha ett par pösiga träningsbyxor (inte tajta!) och något snygg loose fit linne i någon fin färg. Men tsm går det på typ tusen kr vilket känns ganska så äckligt dyrt med tanke på min mini inkomst. Nåja, nån gång ska jag väl få bli rik?

Nu ska jag sova bredvid min älskling och bara njuta av att ha honom vid min sida <3 godnatt Sverige!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0