I min ensamhet

Ligger jag och tänker. Jag tänker på vad jag vill bli när jag blir stor. Vad jag skulle göra om jag vann en miljon. Hur mitt dröm hus skulle se ut. Hur jag ser ut om 5 år. Etc etc....

Jag saknar min Mattias. Massor! På torsdag nästa vecka kommer han hem. Ååh.
Molly pratar varje dag om pappa. Varje gång svarar jag "pappa är i Norge". Till det har hon börjat svara "jaa". Söti <3
Det känns så sjukt hur stor hon har blivit. Tiden bara rinner iväg, särskilt när man fått barn. Helt galet! Varje minut jag får ha med min dotter är värdefull. Hon är verkligen så fruktansvärt älskad min fina lilla. Jag hoppas verkligen hon förstår det!

Näe nu ska jag sluta fundera så fruktansvärt mkt och sova. Måste på en liten stads runda imorrn för att ragga grön utstyrsel ;) mer om det imorrn!
Godnatt peepz.



Kommentarer
Bella & Folke

Tror Folke och Molly är ganska jämnstora, han väger också kring 12 vet dock inte hur lång han är.. Vad läser du för utbildning?=) Hur ofta är M borta? Folkes pappa jobbar ju borta mån-tors varje veckan=/ Kramar på er

2012-03-17 @ 09:58:34
URL: http://bellaw.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0