Helt slut!

Dagen har gått vääääldigt fort idag på skolan fast vi egentligen inte har gjort något vettigt alls. Längtar som fasen tills vi börjar fördjupningen så man går börja läsa det jag verkligen är intresserad av, försäljning :)

Annars händer inte mkt just nu. Snorar än men jag inbillar mig att jag blir bättre och bättre gör varje dag som går?!? Penicillinet har bra verkan verkar det som :) börjat iaf känns mig som människa igen. Har vart på en timmes promenad i rask takt både igår och idag. Nu längtar jag till gymmet som en galning, men det ska jag vänta med någon dag till så jag inte börjar om sjukan på nytt igen. Då blir jag galen. På riktigt!

Nu ska jag plugga lite, se bb för att sedan krypa ner i sängen, ska bli sjukt skönt. Ny dag imorrn. Godnatt Sverige!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0