Sjuk och orkelös

Lungorna mår inte bra, hostan är förjävlig och varenda muskel turas om att smärta. Jag är så spyless på att vara sjuk så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har verkligen inte tid att vara sjuk och vill kunna vara på jobbet och tjäna pengar. Behöver verkligen det.

Ni får ursäkta min otroligt kassa blogg uppdatering, men av någon spännande anledning så kan jag inte blogga via blogg appen, vilket jag alltid gör. Har någon nån aning om varför det inte funkar och hur man får det att fungera får ni gärna skriva det! :)

just nu kan jag inte sova. För mkt tankar som snurrar i huvudet och jag har ett svart molm ovanför mitt huvud som inte verkar försvinna. Aldrig mer, näe, aldrig mer.
 
Min söta lilla skatt ligger just nu och skrattar i sömnen. Herregud vad jag älskar hennes kluckande skratt. Finns inget större glädjerus än att höra min vackra dotter skratta. Min fina fina tjej som blivit så stor och framförallt klok. Har så svårt att förstå att innan detta år är slut så har jag en 2 åring. Galet! Me givetvis underbart! :)
 
Nu ska jag krypa till kojs och förhoppningsvis en god natts sömn. Imorrn lär bli en lång dag.
Godnatt Sverige!


Kommentarer
Sara W

Jag kan inte heller blogga via appen men såg då jag loggade in via datorn under hjälp att dom gör nå uppdateringar på blogg och att appen inte fungerar fören alla blOggar är flyttade lr nå sånt! :/ Så kommer väll igång så småningom!

Svar: Ja läste det, så sjukt dåligt! :/ Hur jävla lång tid ska det ta att fixa det egentligen? :O
Xplosive

2012-06-20 @ 08:06:53
URL: http://www.saaraweiberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0