Onsdag

Idag vart det inte att svara i telen då tanken var att jag skulle göra det efter fikat. Dock fick jag en vidrig migrän som innebar allt från blindhet till tappat känsel i halva ansiktet och ena handen. I två vidriga timmar höll det på, men jag höll ut och bad till gudarna att det snart skulle vara över. Ca 20 min innan jag slutade så lättade det. Direkt efter jobbet köpte jag mig en macka och for till Ida på salongen. Efter mackan så vart jag mkt bättre tack och lov! Fixade ögonfransförlängning och vart supernöjd! Inte en droppe smink på bilderna ;) sparar man en massa smink tid på mornarna haha ;)
Tusen tack söt Ida!



Kommentarer
Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Jäklar så snyggt, JAG VILL OCKSÅ! :)

2012-06-15 @ 19:35:47
URL: http://idamariasofia.blogg.se
Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Jäklar vad snyggt, JAG VILL OCKSÅ! :)

2012-06-15 @ 19:36:05
URL: http://idamariasofia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0