Min kille, han kan!

Fortfarande bitter över att inte blogg kan fixa appen!!! Gaah...
Sen piss vädret som ska föreställa sommar. Vad faan är detta???

Nåja.

Idag har dagen på jobbet känt fruktansvärt lång. Har fått en massa skumma samtal där man verkligen fick arbeta som detektiv och förhoppingsvis fick iväg dom till rätt ställen. Känns skönt att jobba och "göra rätt för sig", det enda som verkligen suger är ju att vara ifrån Molly så pass mkt som jag är. Något jag inte alls är van vid. Men, man behöver ju alltid pengar och dessutom  har jag endast jobb till Augusti så jag klagar inte.
Justi fasen, har helt glömt bort att berätta att jag och Mattias bestämt oss för att till hösten åker vår lilla familj till utlandet :D Vart vet vi inte riktigt än, bara ATT vi ska åka, och det kan jag nöja mig med sålänge ;)

Och juste igen!  Idag fick jag mig en helt underbar överraskning när jg var hem på lunchen. När jag kommer in genom dörren så ber Mattias Molly att ge mig ett brev, efter lite tveksamheter från lill fröken så fick jag tillslut brevet. Det var ett handskrivet brev av Mattias där det stod att jag vunnit en natt på hotell, en shoppingrunda, en middag och även tillgång till spa nu på lördag. Sist i brevet så stod det, "-Om du vill alltså?". Hmm, jag behöver nog inte ens skriva mitt svar ;)
Så på lördag ska vi åka tåg till lule, haha ja ni läste rätt. Vi tänkte vara lite wild and crazy att åka tåg, bara för att. Dock kom vi fram till att det är både snabbare och billigare så det vart perfekt! Sen shoppa på stan (där även min karl sagt att han ska shoppa, KLÄDER! Vad händer där liksom?), sen checka in på hotellet, fixa oss. Ut och käka middag och kanske dricka lite alkohol och sedan gräva ner oss på hotellrummet och bara mysa! Knappt jag längtar!
Älskade underbara karl, tänk att du kan fortfarande överraska mig! <3

Näe, nu måste jag verkligen pallra arlset till sängs, är sinnessjukt trött och jag går och lägger mig på tok för sent, varenda jäkla dag. Hur lyckas jag med tanke på hur trött jag är?!
Jaja, Godnatt Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0