Marknads helgen 2012

Då var den ännu en gång över. Den blir mindre och mindre för varje år men trots det hör det lite som en tradition att åka dit. Särskilt sen jag träffat Mattias som har sina föräldrar där i närheten. Vi har alltså vart på Övertorneå marknaden. Var ut igår och hade det trevligt, och för ovanlighetens skull var det jag som var kung i baren. Jaja, synden straffade sig idag. Och jag som aldrig blir bakis (det fick jag minsann äta upp!). Imorrn är det ny vecka och det vill ska "back to business". Trivs på jobbet men längtar efter min bebis hela dagarna <3 nåja, bara ett par veckor kvar och sen får vi se vad som händer och sker. Nu måste jag iaf försöka sova, bredvid min karl som snarkar sådär vansinnigt mkt nu för tiden?!? Önskar jag hade lika lätt som han att somna. Bara lägga sig på kudden och däcka haha! Btw, har haft en underbar avslutning på kvällen med min fina Rebecca. Jag är så glad att jag fått henne som vän för såna som henne växer inte på träd <3 Med det avslutar jag detta inlägg för idag. Godnatt Sverige!



Kommentarer
Rebecca

Åh älskling!

2012-07-17 @ 17:37:14
URL: http://Ohmycarotte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0