Helgen

Helgen har tillbringats i Kalix för att kunna umgås med Emil så mkt som möjligt. Min bästa vän som levt i en resväska i ett års tid och bara rest runt i Asien. Kul för honom men skit tråkigt för mig :p snart bär det av för honom igen, denna gång flyttar han till Holland och ska plugga i minst 1,5 år. Maah! Alla mina vänner flyttar ju :( nåja. Har iaf haft en bra helg med många skratt! Nu är det återigen måndag och jag har två veckor kvar att jobba, sen blir jag arbetslös igen, suck. Nåja, jag ska ge mig faan på att få något jobb, det är ett som är säkert! Är så less på att vara sjuk och hoppas det går över. Lämnade en massa prover hos läkaren förra veckan men har inte fått provsvar än. På onsdag har jag fått en tid för rönkten av bihålorna så då kanske dom hittar någonting där? Nåja, nu ska jag ta en kaffekopp och kanske klämma en bulle. Efter att Molly har sovit så ska vi till doktorn för att ta allergitest då hon börjat visat tecken på allergi mot mammas katt :( hoppas det inte är något, men tror tyvärr hon är allergisk. Skulle kunna hjälpa till att förklara varför hon är sjuk så ofta. Jaja kaffe var det!



Kommentarer
Elin

Håller verkligen tummarna för att ni blir friska ordentligt nu hela gänget. Stor kram från Umeå



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0