Happy Happy life

Jag njuter av solen strålar som även jag fått smaka på idag. Visserligen efter jobbet när den inte var lika stark, men ändå. Kockade ihop spagetti och köttfärssås och bjöd Rebecca på middag och efter middagen vart det surr och mys på balkongen i den underbara solen. (okej en skvätt vin vart det också). Har ett lyckorus i kroppen som fortfarande sitter i. Jag mår så bra just nu och är så tillfreds i min vardag. Vi har massor av bollar i luften och för egons skull gör det mig inte ett dugg stressad, tvärtom. Har så mkt att se fram emot bara i år :) Passar på att försöka stanna upp ibland och bara njuta för man lever bara en gång. Tror min själ vaknat upp av denna sol som faktiskt visat sig lite mer sista tiden ;) haha! Näe nu måste jag sova. Godnatt mina vänner. Älskar min lilla familj mer än allt, ni är mitt allt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0