Pepp!

Varför får jag varje kväll sån pepp och inspiration till allt?!? Varför kan jag inte bara få vakna upp med samma inställning för! Näe, på mornarna är jag en trött och bitter människa som tycker det till och med är jobbigt att prata.
Nåja, nu är jag iaf pepp då jag beställt hjälpmedel ;) kryptisk, jag vet, and i love it!

Lill hjärtat sover ännu och jag fick i henne en redig portion välling. Passade även på att suppa henne så hon/vi alla kan sova i lugn och ro inatt. Hoppas verkligen hon slipper må så dåligt inatt. Det finns verkligen inget värre än att som mamma se sitt barn lida/må dåligt och inte kunna göra någonting.
Men, vi hoppas på det bästa!! :)

Nu ska jag joina Mattias och snarka ikapp med han. Än så länge leder han med både snarkningar och prata i sömnen ;)
Godnatt Sverige!

Världens sötaste kakmonster <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0