Gaaah!!

Började dagen mkt tidigare än vanligt då jag hade en pigg bebis. Även idag laddade jag med brak frukost och lämnade sedan lilli på dagis. Efter det har jag suttit och ringt en massa samtal till Sunderbyn och jagat min läkare då min handledare på af beslutat sig för att kräva intyg på min endometrios?!? Why? Don't know?

Fick iaf tillslut tag i han och han sa att det är inga problem, det fixar han. Han frågade till och med vad han skulle skriva för att det skulle vara ok för mig. Han är så jäkla bra! Äntligen hamnat hos en bra stöttande läkare! He's a keeper!!!!

Sen har jag ringt runt och jagat min handledare som nyss ringde upp och sa att jag skulle komma in och kopiera nå papper, så nu måste jag dit. Sen måste det plockas här hemma innan lilli ska hem. MÅSTE! Så som det ser ut nu hinner jag inte med nå gym idag heller. Jävla skit!
Nåja, inte mkt att göra åt för detta måste göras!

Stor tjejen som själv går hela vägen från lägenheten till garaget som ligger låååångt bort från vår lägenhet. Så duktig så! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0