Vi verkar ha överlevt domedagen!?!?!!

I två dagar har jag vart i Kalix och gjort naglar och då under tiden har Mattias och Molly vart i Hedenäset hos farmor och farfar. Idag åkte även jag dit så nu är vi äntligen samlad min älskade underbara lilla familj <3 Mattias min stackare har ryggskott och kan väl inte göra särskilt mkt :/ tur att han kan pussas mellan varven iaf :p

Imorrn ska vi fira lille jul hos svärmor och svärfar. Sen på söndag lr måndag morgon så åker vi till Kalix för att fira jul hos mamma, sen vidare till pappa. Jaajkz! Tur att det bara är jul en gång per år ;)

Även om dagen hade en skit start så slutade den väldigt bra. Har inhandlat julklappar till alla jag skulle (hade dock kunnat köpa så mkt mer om jag bara haft mera pengar!). Sen kommer min älskade underbara vän hem från London idag. Magaaaad! Hon kommer vara på svensk mark, jag kommer kunna ringa henne!! Och om en vecka så ses vi :D
Sen har dessutom min andra älskade vän Emil idag landat i Sverige :D ååååh vad jag vill umgås med er allihopa! Helst på samma gång! :) nåja, måste försöka hinna träffa Emil också, annars vette gudarna när man ser honom nästa gång :)

Nu ska jag joina min familj i John blunds värld. Jag älskar er mer än ord lr uttryck nånsin kan beskriva <3

Bjuder på bilder på naglar jag gjort i veckan. Sen på Molly och hennes kusin Stella som kommit upp från Gbg :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0