God Jul mina vänner!

Idag (läs;igår) har det ju som sagt vart julafton. Min så kallade jul-feeling har inte direkt infunnit sig som jag hade hoppats på. Näe, längtar tills den dag då vi skaffar hus, då ska vi ordna riktigt mysiga julaftonar hos oss! :)
Molly har iaf de senaste dagarna blivit överröst med julklappar så den lilla damen är mer än nöjd :) sen har även jag fått lite julklappar som jag inte alls räknat med. Jag är verkligen inte brydd om att få så länge jag får ge, älskar verkligen att ge julklappar till mina nära och kära, hade jag vart rik hade jag skämt bort alla hur mkt som helst!

Nåja, har iaf haft det jätte mysigt hos mormor med familjen. Sen vidare till min faster och vart med resterande av familjen. Riktigt trevligt!

Det som lite oväntat poppat upp i skallen en hel del idag var mitt missfall. Antagligen för att när jag blivit gravid hunnit räkna ut att jag idag skulle gått in i v.14 och hade en liten plan med att på julafton gå ut med att vi väntade ett syskon till Molly. Antar att sanningen sprungit ikapp en sväng idag.
Men men, det är någonting jag inte kan göra någonting som helst åt, tyvärr ingen annan heller. Som sagt, en vacker dag är det dags och då tar vi nya tag!! Jag älskar min familj, min släkt och mina vänner! Jag är evigt tacksam för alla fina människor jag är omringad utav! <3

Jag hoppas ni iaf haft en underbar jul!

~ GOD JUL & GOTT NYTT ÅR ~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0