Underbara sol <3

Det är augusti och vi har haft strålande sol i flera dagar, jag klagar då verkligen inte! Perfekt att det kommer nu när jag är "ledig" och kan hitta på en massa med Molly :)
Idag har vi passat på att umgås med Emil hela dagen eftersom han åker imorrn bitti. Ville min lillebror och Joel Emils lillebror har också fått följa med. Allt från kaffe i solen på kaffe Karlsson till kebabtallrik från Buffone. Sen en massa lek i olika lekparken så Molly har vart överlycklig!
Kvällen har spenderats i Nyborg hos Emils familj med skratt och glass. Awesome day! Även fast det svider i hjärtat att min älskade vän ännu en gång drar iväg. Nåja, hoppas han får det underbart! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0