Sleeping alone

1 vecka kvar tills andra sänghalvan inte är tom längre. Lr ja, har ju haft sällskap inatt av en liten dam som hemskt nog verkade drömma en massa mardrömmar :/ gosigt var det iaf! Får väl se om hon dyker upp hör inatt igen, dock kanske utav att jag hämtar henne ;) min fina lilla docka, jag önskar alla fick uppleva kärleken till sitt barn för den är fanimej underbar!!

Dagen har vart lugn efter att Molly kom hem då vädret inte direkt tillåtit ute lek. Sen att hon blivit snorig gjorde inte saken mer lockande att gå ut.
Nåja, imorrn ska jag till Sunderbyn med min lillebror och mamma för lillebror ska dra ut en tand och är extremt spruträdd så jag ska finnas som moraliskt stöd. Mollan ska på dagis och leka med polarna under tiden :)

Nu ska jag stänga ögonen och sova, det behövs. Godnatt Sverige!

På tal om bananer, hur ska vi göra när mollans älskade Mimmi ballong ger upp?



Kommentarer
Annika

Om den inte har gått sönder går den mest troligen att blåsa upp igen. :) Jag hade en när jag var yngre o den blåste jag upp igen, genom att föra in ett sugrör i öppningen o blåsa upp den igen med hjälp av sugröret :)

Svar: Tack för tipset, den lever än, lite väl nära döden är den dock än ;) Den svävar inte längre om man säger så ;) Haha!
Xplosive

2012-08-23 @ 01:15:04
URL: http://thesearemythoughts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0