Picknick i solen

Okej, solen sken med varje gång den gömde sig bakom molnen så vart det svinkallt! Nåja, vi trotsade blåsten och hade picknick på strandängarna nere vid älven istället, och riktigt mysigt hade vi det :) hade det inte vart för en mkt trött liten dam hade vi stannat längre och besökt lekparken också.

Väl hemma hos mamma mös mollan och jag ner oss i sängen och jag somnade av att hon låg och goade mig och höll armen över mig. Min lilla skatt! Den här nöjda mamman somnade och sov som en sten ;)

Sen ringde pappa Mattias och meddelade att han redan var hemma (två timmar tidigare än vad det var tänkt). Så vi packade in oss i bilen och gasade till Boden. Väl hemma har det varit en liten tjej som var mkt glad att se pappa och hade massor att visa. Bl.a. alla bilder vi tagit med mobilen skulle hon stolt visa pappsen :)
Imorrn åker han dock iväg och blir borta i 10 långa dagar, Blä! Baksidan att vara tsm med en militär ;) men jag har ju min lilla älsklig hemma med mig iaf <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0