Memory lane

Ligger i soffan och filosoferar som jag har en tendens att göra på kvällen/natten. Det kan vara de mest underliga saker som jag ligger och funderar på. Saker jag kunnat göra annorlunda. Saker andra kunnat göra annorlunda. Hur skulle livet se ut då? Ja osv. Just nu mår jag bra och det känns som att jag är påväg åt rätt håll, vet inte riktigt hur jag ska förklara det?!? Det som ligger och pyr inom mig är att jag har ingen aning om vad jag vill göra i framtiden. Lr jo med vissa saker, tex så vill jag flytta söderut, helst Umeå. Satsa på naglar och skönhet och kanske tom öppna eget en vacker dag?
Men då är frågan om jag vill satsa helhjärtat på naglar lr annat? Ja det är tusen såna saker som får min hjärna att stundtals koka över.

Ligger nästan och skrattar här för mig själv när jag tänker på hur ofta jag bloggar om saker som ni som läser inte begriper hälften utav, haha. Men jag är en underlig människa med på tok för mkt funderingar :)

Näe nu ska jag sätta hjärnan på sleep mode och krypa ner till kojs. Godnatt kära vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0