Älskade regn!

Denna dag har jag och Rebecca tillbringat större delen utav på "stan". Inhandlat lite till badet, doftljus och lite annat smått. Sen även två Mimmi pyjamaser till dottra som givetvis vart mkt nöjd :)

Kvällen har tillbringats i lugnets tecken. Har bara myst och busat med skrållan och efter att ha lagt henne passade jag på att tappa upp ett bad, tända ljus och lyssna på absolute relax. Det var helt underbart och jag vart verkligen jätte lugn i kroppen efter badet. En tekopp senare bredde jag ut mig i soffan och bara njöt av ensamtiden. Nu har jag förflyttat mig till sängen och ska sova, är riktigt slut i planeten. Imorrn har jag mkt på schemat så behöver en god natts sömn :)

Godnatt kära vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0