Dålig uppdatering, sorry

Men har haft fullt upp hela helgen hemma hos pappa i Ryssland. (läs ryssbält). Vi har grillat både kött och idag hamburgare. Igår vart det Västerbotten lax, så en massa god mat har vi ätit som sagt. Spelat en massa kort, umgåtts och haft det allmänt trevligt :) skönt att vara hemma!

Idag har Molly haft skyhög feber och sovit till och från heeela dagen! Hon har inte sovit såhär mkt sen hon var plutt plutt. Antingen är det från hennes förkylning lr så är det tänderna. Mest troligt tänderna med tanke på att hon dregglar, är dålig i magen och tar sig för munnen till och från och säger "aj aj". Mitt lilla hjärta <3

Imorrn ska vi iaf åka hem och då ska jag ÄNTLIGEN få hämta ut mitt paket från Gina tricot. Ååh så spännande :D
Nu ska jag se tv en stund med pappsen för att sedan sova. Godnatt Sverige!

P.s vill ni ha enkelt tips på arm träning? Vispa grädde för hand, det gjorde jag ikväll och lär ha svårt att röra armen imorrn haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0