Dagen innan helgen

Imorse gjorde jag någonting som jag tror aldrig hänt förr. Jag klev upp tidigt för att fara ut och springa! Skönt som faan, förutom hur tungt det var vill säga ;)
Sen skola där jag pluggade bort en massa, så jäkla skönt att det går framåt. Nu gäller det bara att hitta praktik plats. Har dock dålig fantasi om vart jag vill vara. Hmm...

Ikväll har jag vart på tjejkväll på stan med Sandra en sväng. Inhandlade nya vår kläder till Molly, det vill säga vindbyxor och jacka. Ja och en söt mössa också :) till mig själv köpte jag en stock sen var jag nöjd! :)

Resterande av min vakna tid tänker jag inte göra många knop. Godnatt kära vänner sen då



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0