Saknar dig!

Dagen hade kunnat starta bättre, men det blev bra tillslut!
Har vart på lunchdejt med Sandra, men då oregano hade slut sallad så traskade vi vidare till opalen och klämde en macka. Sved i mig att jag fktiskt åt ljust bröd, men tur som är har jag dock proemnerat en hel del idag så mackan är nog borta nu ;)
Efter att ha följt Sandra till jobbet så gick jag och Mollan för att lura med oss Angelica som slutat sitt jobb. Sagt och gjort så följde hon med oss hem och vi har hunnit surra om allt mellan himmel och jord. Jäkligt trevligt att umgås med henne då det var på tok för längesen sen sist!
Sen har jag myst och lekt med Mollan som vanligt. Blev en väldigt kladdig "grötning" på kvällen så ett bad var verkligen på sin plats! Efter badet fick hon prova sin nya "morgonrock" som jag köpte åt henne på ikea. Så jäkla söt hon är i den! För att få henne att sitta still när jag skulle fota henne så gav jag henne min plånbok. Smart som hon är så lirkade hon upp den på en gång och börja pussa i den och viska pappa (hon har börjat viska pappa senaste dagarna?!?). Då kom jag på att jag har ju en bild på Mattias i plånboken. Söötfröt saknar nog pappa sin. Stackarn som jobbar som en galning. I miss you hun <3
Nu ska jag krypa ner inte alltifrån det finaste jag vet, min Molly <3

Jag frågade henne vart pappa är. Hon visar glatt, nog vet hon! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0