It´s monday morgning...

...And i´m happy! :D

Den var dock nära på att starta sämre då min söta lilla dotter fick för sig att vi skulle stiga upp 05.00. Neva! Så jag gav henne välling och fick henne efter den hel del om och men att somna om. (hon har tjorvat som faan inatt så vi båda var trötta). Nåja, det hela reslutera i sovmorgon till 8.30!!! Kommer inte ihåg sist jag fick sova så länge :D
Sen ställde jag mig på vågen (som jag bävat mig över en vecka då jag ätit lite onyttigt ihelgen). Kändes som om jag skulle ha gått upp 5kg men istället visade vågen -1kg, så n ligger jag på sammanlagt -3kg :D Det går ÄNTLIGEN åt rätt håll! Så dagen har hitills haft en kanon start och vi hoppas att den fortsätter så!

Nu ska jag äta äggmacka och smoothie, mmmm!



Kommentarer
REBECCA

ja, jag kan tänka mig det! jag vikkar på ett dagis och idag var första gången jag var där sen i somras och jag fick en smärre chock! alla hade blivit såå stoora!

det är bra med mig! jag började plugga i uppsala efter sommaren, men jag kände efter några veckor att just det inte alls var min grej! så jag hoppade av! nu är jag tillbaka på dagiset tillsvidare, men ska nog söka lite nytt till våren:) så jag mår bra, men det är mycket nu. såklart blir det ju inte bättre när jesper är borta, men det funkar okej:)

ja det gör den!

det skulle vara kul o ses nån gång! blir ju inte att man kan ta en fika riktigt! haha;)

2011-09-19 @ 17:47:03
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
Bella & Folke

Hejsan! Var med och tävla om en mössa efter egen design val med (eller mot?) oss;-)

http://piluttadejdesign.blogspot.com/

2011-09-19 @ 21:15:05
URL: http://bellaw.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0