Sorry!

Som vanligt glömmer jag helt bort min blogg när jag åker till Kalix. Har väl inte hunnit hända så jäkla mkt spännande? Lr jo, en grej, en förbannat rolig grej! En sån där grej som gör att man får fjärilar i magen. Regnbågsfärgade bra fjärilar i magen känsla. Mer än så säger jag inte än ;) Det är så mkt som är osäkert och oklart än. Men jag håller A-L-L-A tummar och tår!
Har vart ner till mormor ikväll och bakat mini-cupcakes. Goda var dom, även fast jag bara smakade en liten bit :P So vanligt äter jag istort sett aldig det jag bakar?!?! Inte för att jag tycker det är dåligt lr nått, jag är bara konstig!
Ne nu ska jag sova för klockan är på tok för mkt! Godatt mina kära vänner!
Btw, kommer ha möjlighet att göra lite naglar nu är jag är i kalix, så är ni sugna så hör av er ska vi försöka fixa det! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0