Ny vecka, igen!

Tiden bara springer iväg och snart är det 1 års kalas, sen lucia, jul och nyår. Herre jisses! Känns både bra och dåligt att tiden springer iväg. Längtar efter att få börja jobba, lr ja ska ju hitta mig ett jobb också, men ändå ;)
Nåja.

Idag har lillgrodan varit som en trimmad duracell kanin, överallt precis hela tiden så man har inte hunnit sitta ner särskilt mkt. Fast jag försökt vara på alerten så har hon lyckats trilla ner från soffan för första gången idag och mitt mamma hjärta gick i tusen bitar. Hon såg ut att inte landa så hårt, men hon var rädd och givetvis jätte ledsen. Men efter mååååånga pussar och kramar var hon en glad liten bebis igen. 5 minuter senare försökte hon klättra i soffan igen, suck. Hjärta hinner sitta i halsgropen flera gånger under en dag med tanke på hennes fart, men det är bara gilla läget och försöka vara snabbare ;)

Nu ska jag gå och sova så man orkar upp imorrn för det står mkt på schemat! Åker till Schalix och blir tills på lördag :D

Min schnygg bebis ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0