Helgen

Igår var jag på stan med Molly och Ida en sväng. Har äntligen inhandlat mig en ny bh som sitter som ett smäck, är så nöjd! Den svindyra bhn kan snöra sig i väggen för den här är minst lika bra, plus att den endast kostade 149:- vilken är mkt mindre än 499:- :O
Sen hemma gick jag an som en galning och städade hall, tvrum, båda toaletterna och köket. Dessutom bytte jag gardiner i tvrummet så jag inte alls är nöjd med dom här inne. Så visst är jag lite tråkig, men är återigen inne på lila tema, hehe ;)
På kvällen kom Sara och Willman förbi. Lr ja, Kieron deras söta lilla vovve var med (till Mollys stora förtjusning!) Herregud vad hon älskar djur! Nästa år har jag sagt till Mattias att vi SKA fara på familje semster till något zoo, tur som är så är han helt med på noterna ;)
Nåja, hade en riktigt trevlig kväll igår!

Idag har jag återigen vart kreativ och äntligen tagit tag i detta med min garderob, det vill säga rensa den. Så nu jäklar är det ordning och reda! Har dessutom hunnit städa sovrummet. Så skönt att ha lite ordning, särskilt när vi åker till Kalix imorrn och kommer vara borta i nästan två veckor! Finns inget skönare än att komma hem till ett städat hem!

Näe, nu känner jag en stinkande doft sprida sig i rummet. Molly har med säkerthet lämnat ett paket i blöjan till mamma. Återkommer sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0