En natt kvar

Idag har vi firat pappsen, min pappa alltså. Han fyller inte år fören imorrn men då jag och Molly åker hem imorrn bitti så ville vi hinna fira honom innan dess. Så jag har ställt mig vid spisen och kockat ihop tacogratäng till middag och sen har vi ätit tårta som min moster Tia har gjort. Den vart grymt snygg, och god för den delen! ;) Lr vad tycks?



Har vart skönt att vara "hemma" i byn och tagit det lugnt. Lr ja, vi har haft fullt upp från morgon till kväll, men ändå :) Men gud förbannat så skönt det ska bli att komma hem till Mattias, vår lägenhet, vårt kylskåp och framförallt våran SÄNG! Borta bra men hemma bäst. Trivs så sjukt bra i vår nya lägenhet!
Näe, ska vara lite social med lillebror, sen blir det sängen. Godnatt Sverige!


Lill grodan har lånat morbrors "lilla" pälsmössa ;)


Kommentarer
REBECCA

men åhh har ni flyttat?? ingen mer soldatgatan?? ;) haha. vart bor ni nu då?

jag flyttar upp till jesper och fina boden veckan innan nyår:) ska bli så himla kuul:) måste hitta ett jobb också, hihi;)

då får vi vina och snacka skit!

kram!

2011-10-24 @ 20:37:36
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0