Dagen före...

...mollys 1års dag!

Dagen i all ära så åker vi till bvc senare idag för att väga, mäta och jaa, den där fruktansvärda vaccinsprutan som mamma gruvar sig för. Jävla sprutor! Inte för att jag själv är det minsta lilla spruträdd, men att dom ska sticka min skatt, det gör ont i mammahjärtat :/ Men det är ju som sagt välbehövligt i längden.
Ska bli riktigt kul att se vad hon väger och hur lång hon är :)

Just nu sitter Molly och "äter" (Läs; kasta på golvet) päron och kollar på....*trummvirvel*..,,M-U-S-S-E! ;)
Jag skulle behöva börja baka, men det är som segt med det. Nåja, det MÅSTE börja göras idag med tanke på att veckans schema är fullspäckat istort sett varje dag!

Nåja, nu ska jag återgå till att försöka få i min diva lite päron. Cya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0