Mysigt

Fick en liten sovmorgon imorse, inte alltför länge men väldigt välbehövlig :) Tack älskling! Efter en dusch och lite tillfixning så begav sig lilla familjen ner mot staden. Joel joinade oss och vi tog en lunch på oregano där Angelica har praktik. Precis lika gott som vanligt var det ju givetvis! :) Sen hann vi även med lite shopping till Mollan. Mamma plocka och pappa betala ;) Nice!, haha. Näe men hon fick ett par fina klädesplagg. Bla en onepice, lr kanske inte av märket onepice, men ser ut som en. Superfin!

Väl hemma skyndade jag mig och satte igång med bakningen. Var 30st kladdkake muffins och en plåt med rutor. Dock när jag skulle skära ut rutorna så upptäcker jag att botten i mitten av plåten inte var gräddat klart. Förbannade skit! Endast kanterna gick att "använda" då dom iaf var färdiggräddade. Nåja, ringde mamma och fick henne att baka en plåt, världens bästa mamma! TACK <3

Nu sitter jag proppmätt i soffan och funderar på en promenad. Dock måste lilltrollet få äta först och just nu ligger hon och snarkar här brevid mig i soffan. Älskade underbara unge!

Och en underbar pappa har hon också. Älskar er till månen och tbx <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0