Luleå mission

Mission avklarat och allting gick över förväntan! Nu har jag tagit mig en bra bit på vägen, endast några steg ifrån. Wiiiie! Är inte van att sånt här går vägen för mig :D 2011 kanske är mitt år?!?
Efter "mötet" så hann jag och Luisa springa rutn och svammla lite innan det var dags för hemfärd, var trevligt :) Synd att man inte var rik, då hade jag lätt kunnat spendera en dag i lule och bara sätta sprätt på pengar ;) Tjing tjing!

Annars är jag trött som en gnu, mamma batteriet går på reserven efter en lååång tids "för lite sovande" så min tanke är att ta mig i säng i tid ikväll så jag kommer igen :) Imorrn åker vi föresten till Kalix och blir där ända tills på tisdag lr onsdag. Lr ska ju vara i ryssbält också givetvis :)

Nu ska jag se BB, sen är det sängen som gäller :) Godnatt Sverige!

<3


Kommentarer
ellenojag

haha tyckte väl jag såg dig i Luleå i torsdags.. satt dock i bilen, så var inte läge att lägga i backen! kände igen den lila barnvagnen ;)



har precis kommit hem från en jäkligt god middag hos Mollys farmor & farfar.. har även lämnat lite kläder där till godingen.. är nog mest sommarklänningar, det ni inte vill ha, är bara att kasta!!

kram

2011-03-19 @ 21:34:31
URL: http://ellenojag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0