Förkyld bebis...

...och en mamma som börjar känna sig i dålig form. Dålig kombination! Min stackars lilla tjej är så jäkla slemmig i halsen plus att hon snorar och nyser. Hon har fått kräkas en hel del idag just pga av slemmet. Ändå har hon haft bra humör hela dagen bara sovit lite mer än vanligt. Mammas lilla hjärta <3 Hade jag kunnat ta över hennes sjuka hade jag gjort det!
Själv fick jag ont i magen såhär mot kvällskvisten men då kom jag på den briljanta iden att göra en smoothie. Det var bokstavligt talat en briljant idé för satan i gatan så god den vart! Plus att jag har inte ont i magen mer så det vart en redig dunderkur för aj i magen. Ett lugnt lägger sig i magen :)

Förövrigt då!? Vart ju inge lule som sagt utan det blir kanske på torsdag istället, men vi får se. Har istället tillbringat större tiden av förmiddagen på stan med Angelica och Luisa. Ja Mollan också givetvis!
Vart inte så mkt shoppings för min del. 3 par trosor fick flytta in hos mig. Mattias tyckte förövrigt dom var skit fula, han ides inte ens försöka ljuga haha!

Kinamat käkade vi till middag och det var sjukligt gott precis som sist :) Sen har Mollan fått bada med pappsen och det tyckte hon var hur kul som helst. Resterande av kvällen har vi faktiskt mest paltat i soffan, som vanligt, fniss.

Mysbebis och sliten mamma.


Kommentarer
Bella & Folke

Tackis! Har beställt en i mitten av feb från lindex som inte har kommit ännu..grr..Jag gillar dom=) Krya på er! Det är bara att maila så får ni lösenordet om ni vill följa oss;-) Kramar

2011-03-16 @ 14:57:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0