Fjöööööööl av!

Startade dagen med en dusch och lite smink, sen begav sig vår lilla familj ut på staden för att äta lunch. Det vart på oregano där Angelica jobbar. Precis lika gott som vanligt (är mätt än!). Efter lunchen och Angelica arbetstid gick ut så splittrades familjen för shopping. Mattias tog med sig Molly och knallade runt med grabbarna medans jag begav mig på shoppningtur med systrarna Bengtsberg, mkt trevligt! :) Köpte lite smått och fixade lite inför Angelicas present. Nu inväntar jag bara det sista som kommer imorrn ;) Kommer bli skit bra! Lr jaa, jag hoppas hon blir lika nöjd som mig haha :P

Nu sitter jag hemma trött som en säl. Har sån jäkla stressboll i magen så jag håller på att bli knasig. Vet inte riktigt varför heller!? Nåja, det går nog över.

Resterande av kvällen har jag ingen aning om vad som händer? Blir väl att mysa på med bebis, det bästa som finns. PUSSUNGE!

Mammas katt Mio har börjat tycka om Molly jätte mkt. Hon vaktade henne
nästan hela tiden när vi var i Kalix och när hon vart ledsen såg Mio förstörd ut, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0