Finbesök :)

Jepp, det har vi hos oss alldeles just nu! Lillebror har nämligen tagit tummern ur r*ven och pallrat sig till Boden idag för att umgås med sin käre syster och systerdotter, såklart! Vi har hunnit vara på stan och shoppat så nu fick Mollan 5 nya bodies och 1 pyjamas flytta in i garderoben :)
Efter shopping rundan gick vi till ming och beställde med oss kinamat hem. Fick mig en trevlig överaskning när hon kom med våran matpåse för vad var det jag såg...

...Jo men ÄNTLIGEN fick jag äta min kinamat ur detta coola förpackningar!
Ja jag är lite konstig, men något jag velat göra sen jag var liten och eftersom
jag är nybörjare med kinamat så har jag inte vetat att de funnits i Sverige, utan
man har ju alltid sett i filmer och i serier att de äter ur dessa. Ser så förbannat gott ut!
Det var det också! Tror kartongen gjorde sitt ;) HAHA! Skämtåsido.


Sen har vi ätit på tok för mkt flott och givetvis följt BB, både live och avsnittet från ikväll. Haha nerds ;) En riktigt bra dag med andra ord! Nu ligger Mollan till vänster och mig och snarkar och lillebror till höger om mig och...jaa, snarkar. Så därför tänker jag avrunda för ikväll och även jag bege mig till sängs. Godnatt Sverige!

Bjuder på en snygg bild, bara sådär ;)


Kommentarer
Emmelie

Jag vill också äta från sånadär, jag har alltid velat de! Känns som att de blir godare, på nå vis haha!

2011-03-11 @ 06:59:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0