Seg söndag

Vaknade och var trött som ett as men klev upp. Veckans jobbiga nätter av alla möjliga olika anledningar hat tagit ut sin rätt. Dock han jag dyka ner i snarklådan och skrapa ihop en timmes sömn med min go bebis lite senare.
Flottade pizza till lunch/middag (var väl en blandning?), ja gott var det iaf!
Sen har jag hunnit vara på stan och inhandlar lite presenter och blommor till Mattias som fyller 15....20...jaa, 25 plus imorrn ;) Åldersnojja har juh svammel människan! Sen även hämtade ut min paket från yves :) (Har beställt kokos parfym och kokosolja).

Sen har vi iaf sett en film, en gammal film som faktiskt var bra. Har sett den för typ hundra år sen så jag minns knappt någonting. "The good son" hette den iaf :)
Resterande av kvällen har det inte hänt alltför mkt. Sitter framför tvn och luktar på mitt hår som luktar kokosolja, mmm! Den luktar inte bara gott utan funkar så både "grillolja" när man ska sola, men även sätta i topparna på torrt hår. Har haft den för flera år sedan när jag blekte sönder mitt hår. Dom är iaf great!

Nu ska jag nog gå och värma mig en kopp varmchoklad och sätta mig på balkongen en sväng innan jag kryper ner till kojs. Min nya kvälls sysselsättning. Älskar verkligen våran balkong! Dock saknas utemöbler än så jag sitter då så snällt på en ensam stol ;) Nåja!
Godnatt sen då!

Bjuder på en blandad kompott bilder som alla är tagna i juni :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0