2010

Hur har året varit för dig?
Mkt bra
Bättre än förra året?

Ja
Har du träffat några nya vänner?
Njaao?!
Någonting du aldrig kommer glömma?
Plusset på stickan, Förlovningen, 22 november och flera andra saker <3
Har du flyttat?
Ja, från Drottninggatan till Soldatgatan
Har du hittat en ny låt som du älskar?
Nej
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jepp, tex så blev jag mamma
Höll du några av dina nyårslöften?
Nja, kommer inte ihåg om jag hade några så haha ;P
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var hemma i kalix och firade med familj och släkt
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag haft mina kompisar närmare lr umgåtts mera med folk
Hur skulle du beskriva din stil 2010?
Det bästta hitills
De bästa nya människorna du träffade?
Molly min skatt <3

KÄRLEK

Har du strulat med någon?
Nej
Har du varit kär?
Jag ÄR kär
Har du sagt jag älskar dig till någon?
Oh ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
Ja
Har du haft ett hemligt förhållande?
Nej
Pussade du mer än 10 personer under året?
Hahah nej


VÄNSKAP

Har du förlorat en vän?
Ja...
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän?
Snarare förlorat kontakten med flera...
Har du ljugit för en bästavän?
Nej
Har du haft en relation med en vän?
Öööh...va?!?
Har du många tjejkompisar?
Nej

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar?
Ja
Har du skämt ut dig?
Helt säkert
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Pengar och umgänge
Största misstaget?
Att inte tro på mig själv. Har mer lr mindre noll självförtroende kvar
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Endometriosen innan graviditeten. Sen har jag vart ovanligt frisk för att vara jag
Bästa köpet?
Mollys grymt snygga lila barnvagn
Vad spenderade du mest pengar på?
Molly
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Plusset på stickan

Årets…

Officiella nyhet: Ingen aning?!
Personliga nyhet: Min graviditet. Min och Mattias förlovning
Känslor: Jag har blivit mamma, behöver jag säga mer?
Seger: Min graviditet
Plats: Soffan. hörnet närmast fönstret för att vara specifik ;)
Vardagsmys: Mysa med min alldeles egna lilla familj
Flopp: plugga
Maträtt: Flera. Mkt grillad kyckling. Ungsstekt lax osv
Dryck: cola, helt klart!
TV-program: Svenska hollywooodfruar, 90210, weeds, gossip girl osv
Plagg: Mjukiskläder, mjukiskläder och mjukiskläder
Skor: Vet ej
Accessoar: Mitt Emelie halsband (som jag inte hittar)
Väska: Fick en i skinn av Mattias mamma som är väldigt uppskattad
Stilikon: Ingen
Make-up: Har inte vart så mkt smink under 2010 haha
Butik: H&M
Parfym: Escada marine groove (fick av Mattias)
Träning: Stiga upp från sängen/Soffan, haha
Resa: Ö-vik och Umeå. Två helt oslagbara resor <3
Drink: Ingen alls
Lyx: Sovmorgon
Sysselsättning: Arbetslös och sedan mammaledig
Premiär: En massa saker


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0