Wunderbart <3

Denna dag har vart hur bra som helst! Dagen började med sovmorgon och jag tror inte jag kunde fått finare alla hjärtans dag present av mollan ;) Tack älskling!
Sen gått an som en glaning här hemma och dammtorkat, dammsugit och skurat så äntligen är det inte lika många dammråttor i hörnen. Efter städningen begav jag mig till stan med mollan och angelica för att köpa presenter till våra karlar. Köpte en presentpåse som jag fyllde med lite smått och gott till Mattias, inge dyra saker lr så, men tror dom var uppskattade ändå :)

Efter shoppingen begav vi oss hem till pappa Mattias och jag tillagade tacogratäng, smaskens! Sen har vi bara myst, ätit godis, skrattat och sett på tv. En helt underbar kväll! Har mått som en prinsessa. Fast det är väl svårt att göra annat när jag fått tillbringa kvällen med mina absolut största kärlekar, M&M <3

Jag hoppas ni haft en minst lika underbar dag som jag haft! Lite i efterskott, men glad alla hjärtans dag på er ännu en gång! :)

Självklart fick kotten också en alla hjärtans dag nalle! :)



JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ!


Kommentarer
REBECCA

åh va mysigt det låter gumman!

önskar att jag också var i boden hos min prins.. buhuu..

pussokram

2011-02-15 @ 12:03:10
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
Bella & Folke

Vi är något rastlösa i denna kyla, och Folke gillar inte att sova hemma/inne på dagarna! Har börjat rensa ut lite strl.56 som börjar bli lite för smått=)Guu vad dom växer, och snart är det dags för 3 månaders sprutan!! Kramar i kylan

2011-02-15 @ 22:01:42
URL: http://bellaw.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0