Vaniljbullar & Kladdkakemuffins

Hela dagen har vart värre seg. Molly har sovit lite halv knasigt och ätit små portioner hela natten vilket har resulterat i att hon velat ha mat flera gånger, givetvis. Nåja, sova hinner man göra i graven :)
När Mattias for iväg på hockey tog jag dock tummen ur... och bakade vaniljbullar och kladdkakemuffins. Vaniljbullarna vart fula som stryk men farligt goda, lr om jag hade fått in änn mer vaniljkräm i dom hade jag vart mer nöjd. Meeeen, dom duger fint! :) Kladdkakemuffinsarna var väl mest till Mattias arbetskollegor imorrn. Han hade ju nämligen lovat dom så fint att han skulle ha med sig såna till jobbet imorrn, dock glömde han fråga mig först ;) haha! Tur för han så tycker jag om att baka ;P Vsg föresten älskling!

Sen har här inte hänt mkt vill jag lova. Är helt sinnessjukt trött och någonting säger mig att jag lär knappast vara piggare imorrn med tanke på vad klockan är nu. Dessutom är det babymassage imorrn, typiskt!
Hoppas på "en bra natt" med mollan så vi orkar upp till babymassagen imorrn. Nåja, den som lever får se :)
Godnatt sverige!


Btw, utan min kamera känner jag mig,.....rädd.....naken.....exposed :'( bli klar snart kameran!?!
Btw 2, jag vill ha en systemkamera. Ge mig?

Näe, godnatt vare!


Kommentarer
REBECCA

alltså skämtar du med mig kvinna?? hur hinner du? du har en liten bebis OCH hinner baka massa gött.. va faen.. jag är arbetslös och pallar typ inte ens göra frukost åt mig själv.. hahah



puuuuss

2011-02-17 @ 13:27:52
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0