Underbart!

Äntligen har vi fått en försmak på det underbara vårvädret som komma skall. Lr ska man kanske redan börja klassa detta som vårvärme? Iaf är det helt underbart och hur välkommen som helst!
Har idag givetvis hunnit vara ute (på två pommisar till och medd, dock inte så jätte långa) och gjort ärenden på stan. Har inhandlade lite grejer till dopet men insåg när vi kom hem att jag likförbannade hade glömt inhandla ett par saker. Nåja, har ju som tur är ett par dagar på mig :)

Till middag provade vi take-away från far east och det var totalt smaklöst till vår stora besvikelse :( Lr njaa, Mattias mat smakade stekfett, wow! Näe fy faan, riktigt dåligt :(
På kvällskvisten har vi vart förbi mässen med Sara och Henke och kollat in lokalen där dopet skall hållas. Blir nog riktigt bra det där :) Men jag ljuger om jag säger att jag inte är nervös! :O

Imorrn hoppas vi på minst lika fint väder idag så vi hinner med en promenad. Sen ska jag och Mattias även gå igenom lägenheten och storstäda för här ser ut som faan! Har tjuvstartad med städningen i sovrummet redan idag, så lite har vi kommit igång ;)
Nu skall jag göra mig i ordning för sängen för det börjar bli läggdags, är galet trött som vanligt. Ska bli så skönt att komma igång med promenaderna igen så man inte bara sitter inne som ett jäkla lik. Huvva!

Näe, Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0