Torsdagen i snabba drag

Fick mig en liten sovmorgon imorse (lr jag passade på att fortsätta sova när mollan tillslut somnat om), skönt hur som haver! Tillslut tog jag mig upp och gjorde mig i ordning för en fika på stan med "the army wifes" och Mollan såklart :) Väl i gallerian satt vi och svammlade på som vanligt och givetvis hann vi springa in på H&M en sväng ;)

Efter stadsrundan kom tjejerna med mig och mollan hem där surret fortsatte, och precis i sina vanlija ordning så svammlade vi om allt från pengar till papper. Trevlisch trevlisch!

Tillslut kom min karl hem och inte var han tomhänt heller. Nej nej, min käre karl till mind-reader hade köpt hem en Ben&Jerry glass som jag ironiskt nog gått och pratat om idag till tjejerna. Där skrapa han ihop pluspoäng kan jag säga! ;)

Sen till den största lyckan för idag, LULEÅ VANN ÖVER SKELLEFTEÅ!!! Tillåt mig....MOHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Jag har suttit och studsat i soffan nöjd som ett litet barn i en godisaffär. Helt Fu*king underbart!

Nu ska jag borsta mina tänder och sedan är det dags att krypa ner till kojs, det svider nämligen i ögonen. Nåja, vi hörs och ses folket! Natt natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0