Sleeping beauty

Ja tanken var juh att få städat hela lägenheten idag men bebis hade inte riktigt samma planer, utan hon ville umgås med mammsen, och visst får hon väl det :) Har iaf hunnit plocka undan en hel del och äntligen bytt sängkläder (har tänkt göra det ett par dagar). Skulle dock vara skönt att  få storstäda hela lägenheten. Har gett Mattias som förslag att han åker iväg och hälsar på någon kompis och tar med sig mollan så jag kan städa ifred. Dock är han juh inte ledig särskilt ofta så det blir som svårt :/ Nåja, städas ska här göras i veckan iaf.

Till middag käkade vi lax och det var lika gott som vanligt. Medans laxen var i ugnen så snörde jag ihop en sats kladdkakemuffins för att överraska Mattias. Han verkade iaf rätt nöjd med resultatet :)
På kvällskvisten har vi badat mollan, lr hon har premiär badat med pappa Mattias och det tyckte hon om, jätte mkt! :) Hon älskar att bada! Så nu är hon ren, luktar gott och ligger brevid mig i soffan och snarkar iklädd i sin nya pyjamas <3
Näe, nu plöja igenom alla bloggar man följer. Cya!


Jag tycker pyjamasen talar för sig själv :)


Kommentarer
Sofia

Tack för tipset, det ska jag komma ihåg. :) Fast den där listan är bara lite "större" saker. Ska snart börja köpa småsakerna också, kändes bara onödigt när det var så långt till bf. :)

2011-02-08 @ 22:44:19
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Sofia

Precis :) Det är därför jag har hållt på och köpa saker i princip sen jag fick pluset. Vill heller inte köpa allt under en och samma månad, man sparar ju pengar på att sprida ut det under hela graviditeten. :)

2011-02-09 @ 08:28:33
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Lilla H

Vilken söt liten pyjamas hon har!

2011-02-09 @ 15:22:25
URL: http://haleyborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0