Onsdagen

Startade dagen med sovmorgon då Mattias tog ut en pappa dag, awesome! Väldigt välbehövligt måste jag säga, är fortfarande lite knas uppe i hjärnkontoret sen hennes lilla "spännande sov schema" förra veckan. Tur som är så har hon börjat sova längre sträckor på natten nu igen :) Hoppas bara det håller i sig, *peppar peppar*

Sen har jag även hunnit vara på stan med Angelica och Luisa. Hann springa i lite affärer och ta en fika i gallerian. Var in på skoaffären i gallerian (dumt) där dom givetvis hade en jäkla rea på en massa ursnygga skor som jätte gärna ville följa med mig hem. Dock fick jag behärska mig och "endast" köpa hem ett par svarta stövlar som var på 70%. Det kallar jag bra rea! Hade jag vart rik hade jag lätt kunnat köpa hem en massa skor. Säkerligen en massa jag aldrig skulle använda heller haha ;D Näe, skämtåsido.

På kvällskvisten har det inte hänt särskilt mkt vettigt helt ärligt. Inget nämnt och inget glömt. Ny dag imorrn med nya tag :) Det pratas om en lunch på oregano med Luisa? Hoppas på sovmorgon iaf, men det är det min käre lille bebis som bestämmer ;) Nu ska jag bege mig till sängs mellan mina favoriter, M&M ofcourse. Det svider i ögonen så trött jag är plus att jag har ont i öronen. Typiskt.
Godnatt sverige!

jag har sagt det förr och jag säger det igen. JAG SAKNAR KAMERAN!
(Förlåt att jag är gnällig)


Kommentarer
Sofia

Jo blutsaft har jag hört ska fungera bra men också just det där att det ska smaka jävel. :P Haha, jag tänkte testa med de här järntabletterna och om det inte funkar så blir det blutsaft. :)

2011-02-24 @ 08:15:30
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
REBECCA

åh vill också shoppa!

2011-02-24 @ 15:31:36
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0